RSS

tu la..berangan lagi kt dapur...

hey..smile...

cmne nk smile ni..tangan still rase denyut2 ag..huk3..hmmm..ntah cmne leh luka lak tangan ni...perlu g klinik ke ni??rase ok je kot..huhuhu...

ni la padahnye kalau masak sambil berangan...xla berangan sgt pn..ckit je..hehehe..ntah cmne td nk tutup bekas serbuk kunyit 2..agaknye aku tekan tutup 2 kuat sgt kot..sampai berkecai bekas kaca 2..huh..kuat gak power tangan aku ni..teruk gak luka ni..agak2 klu p klinik doktor jahit ke ek??huk3..2 yg aku x pikir pnjang pn time my hubby ajak p klinik td..aku trus tolak..xmau la..takut kena jahit...dh la sakit kena kaca ni x ilang..kang xpsl2 tggung sakit kena jahit lak..huhuhu..x sanggup..mau nye x tido aku mlm ni...

sebab dh luka camni akhirnye dpt excuse masak..hoooorey..my hubby yg tolong masak..tp aku pantau gak..biasa la..aku ni cerewet kalau bab makan..xsedap jangan harap la aku makan..hik3..buruk perangai tul minah ni kan...^_~

k la..nk taip panjang2 pn xleh..tangan denyut2 ni..huiiish..stay tune and cute...keep in touch...
~Love xoxo~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment